Nawigacja


Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy marki Aspra

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyszczególniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i niebanalny język powoduje, że lektura książki jest interesująca i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją również potraktować jako instruktaż dla dziennikarzy kontaktujących się z niepodatnymi rozmówcami - albo także jako poradnik dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych głównie przez niekoniecznie pełnych korzystnej woli dziennikarzy.

prof. Dr hab. Jerzy Bralczyk


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

ISBN: 9788375452693
Kod paskowy: 9788375452693
Autorzy: Bloch Jagoda
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 29692
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 298
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.49
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Niestety, produkt, którego szukałeś Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy marki Aspra jest w naszej ofercie tymczasowo niedostępny

Może zainteresują Ciebie poniższe produkty? Zawsze też możesz sprawdzić co kryje nasza szukajka na górze strony