Nawigacja
Zestaw wyścigowy Gordini 50328 (3279510503289)
Modelmania
234,0
zł
Zobacz ofertę sklepu
Zestaw wyścigowy Gordini 50328 (3279510503289)
Artykuł modelarski przeznaczony dla osób powyżej 8 roku życia.
Model do sklejania, wytwarzany z polistyrenu.
Opakowanie gromadzi instrukcję obrazkową, kalkomanie, a także części modelu, nie zawiera farb, kleju i pędzli.
Model nie wymaga malowania, części są już w adekwatnych kolorach.
■ liczba części: 374
Na początku lat 80-tych Renault Assistance Course był „mobilnym warsztatem” dla zespołów wyścigowych i rajdowych. Do transportu samochodów na przyczepach na miejsca wyścigów stosowano samochodów dostawczych. Na miejscu utworzono mały obóz samochodowy i dokonano ostatnich poprawek w samochodach wyścigowych. Ponieważ samochody dostawcze były prawidłowo wyposażone w części zamienne, akcesoria, narzędzia i inne przedmioty, wszelkie uszkodzenia powstałe podczas wyścigu albo rajdu mogły zostać prędko naprawione przez mechaników na torze. Zespół obsługi wyścigowej zadbał o to, aby samochód wrócił na tor w osiągalnie najkrótszym czasie. Nie tylko wydajnie stawiano czoła wyzwaniom codziennej pracy na torze i poza nim, lecz te mobilne stacje paliw czasami służyły jako tymczasowe zakwaterowanie dla członków zespołu. Jednym z takich samochodów dostawczych był Renault Estafette, oparty na systemie napędu na przednie koła Citroëna, który zapewnił mu dużą, płaską przestrzeń ładunkową, cztery niezależne zawieszenia, przesuwane drzwi boczne i trójskrzydłowe drzwi tylne. Początkowo wytworzony był jako van o ładowności 800 kg, a od 1965 roku o masie całkowitej 1000 kg, z dachem płaskim lub wysokim i niedługim lub długim rozstawem osi. Pierwsze modele wykorzystywały silnik Dauphine o pojemności 845 cm3 i mocy 32 KM, który w 1962 r. Został zastąpiony silnikiem „Sierra Cléon Fonte” w Renault 8 o objętości 1108 cm3 i mocy 45 KM, a w 1968 r. Przez silnik Renault 12 o pojemności 1289 cm3.. Do 1980 roku wytwarzano ponad 500 000 egzemplarzy, co uczyniło Estafette symbolem swoich czasów.
Model do sklejania, wytwarzany z polistyrenu.
Opakowanie gromadzi instrukcję obrazkową, kalkomanie, a także części modelu, nie zawiera farb, kleju i pędzli.
Model nie wymaga malowania, części są już w adekwatnych kolorach.
■ liczba części: 374
Na początku lat 80-tych Renault Assistance Course był „mobilnym warsztatem” dla zespołów wyścigowych i rajdowych. Do transportu samochodów na przyczepach na miejsca wyścigów stosowano samochodów dostawczych. Na miejscu utworzono mały obóz samochodowy i dokonano ostatnich poprawek w samochodach wyścigowych. Ponieważ samochody dostawcze były prawidłowo wyposażone w części zamienne, akcesoria, narzędzia i inne przedmioty, wszelkie uszkodzenia powstałe podczas wyścigu albo rajdu mogły zostać prędko naprawione przez mechaników na torze. Zespół obsługi wyścigowej zadbał o to, aby samochód wrócił na tor w osiągalnie najkrótszym czasie. Nie tylko wydajnie stawiano czoła wyzwaniom codziennej pracy na torze i poza nim, lecz te mobilne stacje paliw czasami służyły jako tymczasowe zakwaterowanie dla członków zespołu. Jednym z takich samochodów dostawczych był Renault Estafette, oparty na systemie napędu na przednie koła Citroëna, który zapewnił mu dużą, płaską przestrzeń ładunkową, cztery niezależne zawieszenia, przesuwane drzwi boczne i trójskrzydłowe drzwi tylne. Początkowo wytworzony był jako van o ładowności 800 kg, a od 1965 roku o masie całkowitej 1000 kg, z dachem płaskim lub wysokim i niedługim lub długim rozstawem osi. Pierwsze modele wykorzystywały silnik Dauphine o pojemności 845 cm3 i mocy 32 KM, który w 1962 r. Został zastąpiony silnikiem „Sierra Cléon Fonte” w Renault 8 o objętości 1108 cm3 i mocy 45 KM, a w 1968 r. Przez silnik Renault 12 o pojemności 1289 cm3.. Do 1980 roku wytwarzano ponad 500 000 egzemplarzy, co uczyniło Estafette symbolem swoich czasów.