Nawigacja
Zestaw wyścigowy Gordini (z farbami) 52328 (3279510523287)
Modelmania
257,0
zł
Zobacz ofertę sklepu
Zestaw wyścigowy Gordini (z farbami) 52328 (3279510523287)
Artykuł modelarski asygnowany dla osób powyżej 8 roku życia.
Model do sklejania, wyprodukowany z polistyrenu.
Opakowanie mieści instrukcję obrazkową, farby, klej i pędzel, kalkomanie i zestaw ramek z częściami, obrazkową instrukcję montażu z kolorystyką malowania i kalkomanie i części do modelu.
■ liczba składników: 374
Na początku lat 80-tych Renault Assistance Course było „mobilnym warsztatem” dla zespołów wyścigowych i rajdowych. Do transportu samochodów na przyczepach na miejsca wyścigów używano samochodów dostawczych. Na miejscu utworzono znikomy obóz samochodowy i dokonano ostatnich poprawek w samochodach wyścigowych. Ponieważ samochody dostawcze były dobrze zaopatrzone w części zamienne, akcesoria, narzędzia i inne przedmioty, wszelkie uszkodzenia powstałe podczas wyścigu albo rajdu mogły zostać ekspresowo naprawione przez mechaników na torze. Zespół obsługi wyścigowej zadbał o to, by samochód wrócił na tor w realnie najkrótszym czasie. Nie tylko produktywnie stawiano czoła wyzwaniom codziennej pracy na torze i poza nim, ale te przenośne stacje paliw czasami służyły jako tymczasowe zakwaterowanie dla członków zespołu. Jednym z takich samochodów dostawczych był Renault Estafette, oparty na systemie napędu na przednie koła Citroëna, który zapewnił mu dużą, płaską przestrzeń ładunkową, cztery niezależne zawieszenia, przesuwane drzwi boczne i trójskrzydłowe drzwi tylne. Początkowo wyprodukowany był jako van o ładowności 800 kg, a od 1965 roku o masie całkowitej 1000 kg, z dachem płaskim albo wysokim i niedługim lub długim rozstawem osi. Pierwsze modele wykorzystywały silnik Dauphine o pojemności 845 cm3 i mocy 32 KM, który w 1962 r. Został zastąpiony silnikiem „Sierra Cléon Fonte” w Renault 8 o pojemności 1108 cm3 i mocy 45 KM, a w 1968 r. Poprzez silnik Renault 12 o obszerności 1289 cm3.. Do 1980 roku produkowano ponad 500 000 egzemplarzy, co uczyniło Estafette symbolem swych czasów.
Model do sklejania, wyprodukowany z polistyrenu.
Opakowanie mieści instrukcję obrazkową, farby, klej i pędzel, kalkomanie i zestaw ramek z częściami, obrazkową instrukcję montażu z kolorystyką malowania i kalkomanie i części do modelu.
■ liczba składników: 374
Na początku lat 80-tych Renault Assistance Course było „mobilnym warsztatem” dla zespołów wyścigowych i rajdowych. Do transportu samochodów na przyczepach na miejsca wyścigów używano samochodów dostawczych. Na miejscu utworzono znikomy obóz samochodowy i dokonano ostatnich poprawek w samochodach wyścigowych. Ponieważ samochody dostawcze były dobrze zaopatrzone w części zamienne, akcesoria, narzędzia i inne przedmioty, wszelkie uszkodzenia powstałe podczas wyścigu albo rajdu mogły zostać ekspresowo naprawione przez mechaników na torze. Zespół obsługi wyścigowej zadbał o to, by samochód wrócił na tor w realnie najkrótszym czasie. Nie tylko produktywnie stawiano czoła wyzwaniom codziennej pracy na torze i poza nim, ale te przenośne stacje paliw czasami służyły jako tymczasowe zakwaterowanie dla członków zespołu. Jednym z takich samochodów dostawczych był Renault Estafette, oparty na systemie napędu na przednie koła Citroëna, który zapewnił mu dużą, płaską przestrzeń ładunkową, cztery niezależne zawieszenia, przesuwane drzwi boczne i trójskrzydłowe drzwi tylne. Początkowo wyprodukowany był jako van o ładowności 800 kg, a od 1965 roku o masie całkowitej 1000 kg, z dachem płaskim albo wysokim i niedługim lub długim rozstawem osi. Pierwsze modele wykorzystywały silnik Dauphine o pojemności 845 cm3 i mocy 32 KM, który w 1962 r. Został zastąpiony silnikiem „Sierra Cléon Fonte” w Renault 8 o pojemności 1108 cm3 i mocy 45 KM, a w 1968 r. Poprzez silnik Renault 12 o obszerności 1289 cm3.. Do 1980 roku produkowano ponad 500 000 egzemplarzy, co uczyniło Estafette symbolem swych czasów.