Nawigacja



Potestowy rail 7 deore xt 2024 gen 3


Potestowy rail 7 deore xt 2024 gen 3 marki Trek

Potestowy rail 7 deore xt 2024 gen 3 marki Trek

Goodsport.pl Goodsport.pl
Potestowy rail 7 deore xt 2024 gen 3 marki Trek

Potestowy Trek Rail 7 Deore XT 2024 Gen 3. Przebieg wymiaru M: 435 km Przebieg wymiaru L: 235 km Rowery z pełną gwarancją producenta jak nowe, oikeljone dodatkowo folią ochronną. Rail 7 to elektryczny rower górski o dużym skoku tworzony do ostrej jazdy.

Wykorzystaliśmy te same technologie, co w naszych tradycyjnych rowerach z tej kategorii, ale daliśmy lepszy widelec, akumulator, a do tego potężny napęd Bosch, dzięki któremu nie będziesz martwić się o to jak dostać się na szczyt.

Trek Rail 7 2024 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego wytwarzanego na szlaki, który skonstruowany został tak, żeby radzić sobie z niełatwym terenem jednakowo skutecznie jak klasyczne rowery na szlaki.

Przekonałeś się już jak nieprzeciętnie rowery e-MTB radzą sobie w górach i zamierzasz zainwestować w udoskonalone części. Użyte technologie mocna rama aluminiowa o 150 mm skoku ze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, widelec RockShox Domain ze 160 mm skoku, a także najnowszy silnik Bosch Performance Line CX wspomagający do prędkości 25 km/h.

Do tego nowy ledowy kontroler obsługujący Bluetooth® dla przystępnej łączności i kompleksowej nawigacji ze śledzeniem aktywności za pośrednictwem aplikacji eBike Flow. Płynnie pracujący napęd 1x12 Shimano SLX/XT, sztyca regulowana, potężne 4-tłoczkowe hamulce Shimano zezwalające zachować pewność w trakcie zjazdów, 29" koła Bontrager Line Comp 30 gotowe do konstrukcji systemu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.

Jaki jest Trek Rail 7? Rail 7 to dużo komponentów o lepszej specyfikacji, w tym napęd, widelec i koła. To wszystko z akumulatorem o obszerniejszym zasięgu niżeli w poprzednim modelu. Więcej jazdy, więcej zabawy.

Dlaczego pokochasz Treka Rail 7 2024 System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda doskonale i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zastosowaniu w ramie, można go prosto wyjąć bez wykorzystania narzędzi, a w dodatku umożliwia montaż koszyka na bidon Silnik Bosch daje sporo mocy na strome podjazdy, a równocześnie produktywność potrzebną na cały dzień odkryć Moc i responsywność nowego systemu inteligentnego Bosch pozostaje bez zmian, lecz zyskujesz nowy ledowy kontroler z Bluetooth i aplikację eBike Flow, która gwarantuje jeszcze więcej kontroli i możliwości przypasowania Kontroler proponuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb e-MTB, który samoczynnie dopasowuje odpowiednią moc do terenu W konstrukcji ramy użyliśmy identycznych rozwiązań technicznych jak w modelach Remedy i Slash.

Są to: dostosowywana geometria Mino Link, rura dolna Straight Shot polepszająca sztywność i układ Active Braking Pivot (ABP) informacje technologiczne* Rama rozmiar: S Alpha Platinum Aluminium, zakrzywiona rura górna, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang.

Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku rozmiar: M, L, XL Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang.

Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox Domain RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm Maks.

kompatybilny skok widelca 170 mm (580 mm od osi do korony) Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona Bontrager XR5 Team Issue, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.

rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100 Maks.

wielkość zębatki 34T elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości rozmiar: M, L, XL TranzX JD-YSP18, 150mm skoku, wewnętrzne prowadzenie przewodów, 31,6 mm, 470mm długości Kierownica Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznio...