Nawigacja



rail + 9.8 gx axs gen 5


rail + 9.8 gx axs gen 5 2025 deep smoke m marki Trek

rail + 9.8 gx axs gen 5 2025 deep smoke m marki Trek

Goodsport.pl Goodsport.pl
rail + 9.8 gx axs gen 5 2025 deep smoke m marki Trek

Trek Rail+ 9.8 to enduro e-MTB z włókna węglowego produkowany do pogoni za odległymi szczytami i nabijania kilometrów na trasach. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu pokona wymagające trasy, a z solidnym układem napędowym Bosch Performance CX długie podjazdy i prędkie okrążenia to bułka z masłem.

regulowana geometria pozwala dopasować rower do sposobu i miejsca jazdy, ogromny akumulator zezwala na pokonywanie kolejnych okrążeń, a sterowany bezprzewodowo SRAM GX AXS zmienia znakomicie przełożenia nawet pod obciążeniem.

Trek Rail+ 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Masz ochotę na jeszcze dłuższe trasy i trudniejszy teren, i Ci potrzeba roweru elektrycznego, który dotrzyma tempa. Szukasz maszyny z zawieszeniem, dzięki któremu korzenie i kamienie wręcz znikną i wyposażonej w silnik wspomagania o pełnej mocy, który nie podda się na trudniejszych podjazdach.

Interesują Cię usprawnienia kluczowych komponentów, takie jak rama z włókna węglowego, usprawnione zawieszenie i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh.

Widelec Fox Performance Elite Float 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, o skoku 160 mm, i damper Fox Performance Elite Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205 mm x 65 mm Karbonowe koła Bontrager Line Elie 30 dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM CODE Bronze i sztyca dostosowywana z wewnętrznym prowadzeniem linki.

Jaki jest Rail? Rail+ 9.8 jest gotowy na spore wyprawy w pogoni za horyzontem. Mnóstwo skoku na trudniejszy teren, solidny silnik na wielkie podjazdy i ogromny akumulator dostarczający energię na niezliczone kilometry – ta bestia poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na trasach.

Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 GX AXS Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki pokaźnemu skokowi zawieszenia i mocy niezbędnym na obszerne wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro Zyskujesz usprawnienia ważnych składników, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM i zawieszenie Fox Możesz przypasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy i zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach wielki akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh gwarantuje energię na solidne kilometry i osiągalny jest jego prędki demontaż na czas podróży lub przechowywania Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec Fox Performance Elite Float 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP X, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 160 mm skoku Amortyzator Fox Performance Elite Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205 mm x 65 mm Maks.

kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Comp 30, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne wymiar: S Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle, 27.5'' wymiar: M, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.

rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, wariant T, 12-rzędowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks.

wielkość zębatki 1x: 36T części Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szer...