Nawigacja
Trek Madone SLR 9 2025 Gen 8 Navy
Goodsport.pl
59999,0
zł
Zobacz ofertę sklepu
Trek Madone SLR 9 2025 Gen 8 Navy Smoke S
Trek Madone SLR 9 Gen 8 powstał z myślą o pełnej dominacji na drogach z lekką masą i aerodynamiką w równych dawkach. Wykonany jest naszego najlepszego włókna węglowego OCLV linii 900, które jest nie tylko szalenie lekkie, ale też umożliwia zastosowanie aerodynamicznych kształtów wyśmienitych na niezwłoczne zjazdy i proste. Dzięki lekkiej technice IsoFlow model Madone nie poświęca komfortu na rzecz szybkości. Ta wersja jest gotowa na podium, dzięki najwyższej klasy napędowi Dura-Ace Di2 od Shimano, kołom z włókna węglowego, aerodynamicznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Trek RSL oraz aerodynamicznym bidonom i koszykom RSL dla dodatkowego ograniczenia oporów. Trek Madone SLR 9 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Wyścigi to Twoje całe życie i szukasz naszego najkorzystniejszego roweru szosowego w historii. Chcesz podbijać trasy z trójcą produktywności – aerodynamiką, komfortem i niską masą. Chętnie wydasz więcej na komponenty, które są tego warte, na przykład najwyższej klasy włókno węglowe, najkorzystniejszą specyfikację części i detale zapewniające przewagę podczas wyścigów. Użyte technologie Niewiarygodnie lekka rama z naszego najlepszego włókna węglowego, OCLV linii 900, z aerodynamicznymi kształtami rurek i technologią zapewniającą komfort IsoFlow, a na dodatek aerodynamiczne bidony i koszyki RSL, które pozwalają oszczędzić jeszcze więcej energii. Najwyższej klasy grupa Shimano – Dura-Ace Di2 – niezwłoczną zmianę biegów, której charakterystykę możesz przypasować do swych potrzeb. Uniwersalny hak przerzutki (UDH), dzięki któremu znajdziesz część zamienną za każdym razem i wszędzie. Całość dopełniają koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus RSL 51 i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL. Jaka jest Madone? Madone SLR 9 Gen 8 to nasz najlżejszy, najistotniej aerodynamiczny i najwydajniejszy Madone gotowy prezentować produktywność roweru najwyższej klasy za każdym razem i wszędzie. Wykonany jest z wyjątkowo lekkiego włókna węglowego OCLV linii 900 perfekcyjnego do frunięcia na podjazdach, z aerodynamicznymi rurkami wchodzącymi w wiatr podczas zjazdów jak nóż w masło, a także technologii zapewniającej komfort IsoFlow, dzięki której będziesz za każdym razem czuć się jak młody bóg. Najkorzystniejsze z najkorzystniejszych elementów bez jakichkolwiek kompromisów. Dlaczego pokochasz Treka Madone SLR 9 gen 8 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru wytworzony jest z najkorzystniejszego włókna węglowego OCLV kolekcji 900 – zachwycająco lekkiego, nieelastycznego w kluczowych punktach i pochłaniającego optymalnie nierówności, gdy pragniesz wygody Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa skuteczność, dzięki czemu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach Zyskujesz niezwłoczną zmianę biegów najlżejszego napędu Shimano – Dura-Ace Di2 Aerodynamiczne bidony i koszyki RSL polepszają efektywność całego roweru i dają dopełniające korzyści aerodynamiczne Nowy system Blendr w kierownicy/mostku usprawnia montaż i demontaż świateł do jazdy dziennej Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów dostosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga ML – 7,08 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Shimano BT-DN300 Ładowarka Z kablem do ładowania Napęd Manetka Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: XS, S Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 165 mm długości rozmiar: M Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 172,5 mm długości rozmiar: XL Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona...