Nawigacja



Trek slash plus 9.9 x0 axs t-type


Trek slash plus 9.9 x0 axs t-type 2025 mercury l

Trek slash plus 9.9 x0 axs t-type 2025 mercury l

Goodsport.pl Goodsport.pl
Trek slash plus 9.9 x0 axs t-type 2025 mercury l
Trek Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type to MTB o pokaźnym skoku i lekkim wspomaganiu, który pozwala okiełznać niełatwe trasy i daje jakże upragnioną pomoc na podjazdach. Łączy konstrukcję z wysokim punktem obrotu z zawieszeniem 170 mm/170 mm Ultimate a ciche wspomaganie silnika TQ HPR50 dba o to, by każdy podjazd był błahostką, by pozwolić Ci nabić więcej okrążeń. Wszystkie realne usprawnienia już są: koła z włókna węglowego, bezprzewodowo sterowany napęd SRAM X0 AXS, sztyca regulowana RockShox i 4-tłoczkowe hamulce SRAM Maven. Trek Slash+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Tylko czekasz na wyższej klasy rower enduro, który zrobi wszystko. Chcesz dodatkowej mocy e-MTB upraszczającej jazdę, lecz bez ciężkiej jazdy i głośnego silnika. Wiesz, iż usprawnienia są ważne i szukasz najwyższej klasy ramy z włókna węglowego z wysokim pivotem, lekkim a równocześnie wytrzymałym napędem sterowanym bezprzewodowo X0 AXS i wyższej klasy zawieszenia. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i cichym a równocześnie konkretnym silnikiem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W) z akumulatorem 580 Wh i dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu gwarantują widelec RockShox ZEB Ultimate Deluxe ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2, a także damper RockShox Vivid Ultimate. Koła z włókna węglowego OCLV Mountain Bontrager Line Pro 30 (29" z przodu, 27,5" z tyłu) do rozprawienia się z niełatwym terenem, sztyca regulowana RockShox Reverb, hamulce 4-tłoczkowe SRAM Maven Silver, a także sterowany bezprzewodowo, mocowany bezpośrednio napęd SRAM X0 AXS. Jaki jest Slash? Jeśli szukasz najkorzystniejszego roweru enduro i odrobiny dopełniającej mocy, wybierz Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type. Ten elektryczny MTB o wielkim skoku i wysokim punkcie obrotu zawieszenia powstał z myślą o błyskawicznych zjazdach w najszczególniej zakręconym terenie i wydajnych podjazdach na kolejne okrążenia. Cieszysz się naturalnym prowadzeniem i wrażeniami jazdy jak na rowerze bez wspomagania, który równocześnie upraszcza podjazdy, dzięki temu możesz jeździć dalej i szybciej. Dlaczego pokochasz Treka Slash Plus 9.9 Nie musisz poświęcać podjazdów na rzecz zjazdów – Slash+ robi jedno i drugie, a to wszystko dzięki niewiarygodnie produktywnemu zawieszeniu o wysokim punkcie obrotu i silnikowi, który praktycznie znika pośród dzwięków ze szlaku Silnik TQ HPR50 jest kompaktowy, lekki i praktycznie niesłyszalny, dzięki temu znika pośród odgłosów lasu jak rowery konwencjonalne i gwarantuje wsparcie potrzebne w trakcie długich podjazdów Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają wydajność pedałowania Możesz sparować Slash+ z aplikacją Trek Central, by zyskać możliwość przypasowania siły wspomagania, nanieść przejażdżki na mapę, zapisywać pokonane kilometry i więcej Akumulator w ramie jest broniony przed korzeniami, kamieniami i uderzeniami, a z łatwością go wysunąć przy użyciu samego narzędzia wielofunkcyjnego. Ponadto możesz zamontować dodatkowy akumulator, gdy naprawdę chcesz pójść na całość Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV, demontowany akumulator, wysoki piwot, napinacz łańcucha, stery z regulacją kąta, dostosowywany stosunek skoku kołą do ugięcia dampera, zintegrowana osłona ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza z magnezu, górne mocowanie prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, ABP, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3,1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Bateria wymiar: M, L, XL TQ 580 Wh wymiar: M, L, XL Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Ładowarka Ładowarka TQ 4A Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 E...