Nawigacja
SPORT JAKO BIZNES W EPOCE GLOBALIZACJI - Andrzej Sznajder
MegaKsiazki.pl
40,41
zł
Zobacz ofertę sklepu
SPORT JAKO BIZNES W EPOCE GLOBALIZACJI - Andrzej Sznajder, 87118901449KS (7708229)
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Demonstruje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną istotnie przeróżną i wielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany, wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych.
Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe zróżnicowanego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują jednocześnie cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swojego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on również uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. Sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych.
Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych i internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem.
Książka jest dedykowana dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi i dla osób profesjonalnie związanych z klubami i organizacjami sportowymi i firm, które zamierzają wykorzystać sport do internacjonalizacji swych działań.
ISBN: 9788320822724
Kod paskowy: 9788320822724
Autorzy: Sznajder Andrzej
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 208
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe zróżnicowanego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują jednocześnie cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swojego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on również uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. Sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych.
Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych i internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem.
Książka jest dedykowana dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi i dla osób profesjonalnie związanych z klubami i organizacjami sportowymi i firm, które zamierzają wykorzystać sport do internacjonalizacji swych działań.
ISBN: 9788320822724
Kod paskowy: 9788320822724
Autorzy: Sznajder Andrzej
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 208
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka